دانلود رایگان جزوه ارزیابی کار و زمان(رشته صنایع)

قابل توجه تمام رشته ها

دوستان عزیز شما می توانید هر گونه مطالب از جمله جزوه , نمونه سوال ,نرم افزار , گزارش کار آزمایشگاه ,تحقیق ,پروژه و کتاب و...را که خواستید در نظراتتون اعلام نمایید تا برای شما در اسرع وقت فراهم نمایم مثل همین جزوه که به درخواست یکی از دوستان خوبم بوده.

 

برای دانلود جزوه ارزیابی کار و زمان اینجا کلیک نمایید.

برای دانلود نمونه سوال ارزیابی کار و زمان اینجا کلیک نمایید.


نظرات شما عزیزان:

پگاه
ساعت0:25---29 آذر 1393
مرسی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
خدا خیرتون بده ه ه ه ه ه ه


هپی
ساعت13:15---17 آذر 1393
سلام
مارو باش دنبال جزوه تو سایت های دیگه میگردیم
واقعا تشکر فراوان بابت زحمات بی دریغ


رواتان
ساعت10:52---3 آذر 1393
دستتون درد نکنه عالی بود

نازنین
ساعت22:38---26 بهمن 1392
سلام با تشکر از زحمات شما.به نظرتون میشه این درس تابستون پاس کرد یا سخت میشه؟


پاسخ:با سلام.البته کار نشد نداره، ولی پیشنهاد می کنم این درس عادی بردارید چون یکم سخته .اگر باز هم سوال یا مشکلی داشتید توی نظراتتون اعلام کنید تا در اسرع وقت پیگیری کنم .با تشکر


خودم
ساعت8:46---22 آذر 1392
به به خانم سرمدی عزیز میخواستم ازتون تشکر کنم که به عنوان یکی از نویسندگان وبلاگ بنده رو لایق مدیریت وبلاگ دونستید پس دیگه آقای اسفندیاری باید بارو بندیل رو جمع کنند و جا رو بسپارند به بنده فقط یک لطف کنید و به آقای حاجی پور بگین مراسم جابجایی بنده و آقای اسفندیاری رو هر چه سریعتر انجام بدن و فقط امیدوارم که وقتی من مدیر وبلاگ شدم شما همینطور پر قدرت به فعالیتتون ادامه بدین و اقای حاجیپور حالا که یکی از بچه هاتون بنده رو لایق مدیریت وبلاگ دونسته شما چرا قبول نمیکنید
پاسخ:جناب خودم باید به عرضتون برسونم که اینکه شما رو با مدیر وبلاگ اشتباه گرفتم یه سوء تفاهم بود.خییییلی بال درنیارید ....در ضمن میشه دیگه این بحث جمع کنید.


صمد
ساعت14:39---20 آذر 1392
ممنون

ولی این با حذفی یات یا بدونه حذفی یات
پاسخ:سلام.جزوه بدون حذفیات می باشد.


j,j
ساعت11:46---20 آذر 1392
vaqan mamnoon...faaltarin nevisande
پاسخ:خواهش می کنم دوست عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط